آئین وداع با شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در اهواز برگزار می‌شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری آئین وداع با پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

 حسین عشقی  اظهار داشت: همزمان با ایام ماه رجب و در آستانه ولادت فرخنده و خجسته حضرت امام محمدتقی جوادالائمه(ع) پیکر مطهر بیش از ۱۰۰ شهید تازه‌ تفحص‌شده دوران دفاع مقدس به خاک وطن بازمی‌گردد.

وی افزود: آئین استقبال از پیکر مطهر این شهدای گلگون‌کفن در آستانه سال نو از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۵ اسفند ماه امسال در اسکله بندر خرمشهر آغاز می‌شود که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، همچنین مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار حضور می‌یابند.

فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: جمع زیادی از زائران سرزمین نور نیز در آئین استقبال از پیکر پاک این شهدای گلگون کفن تازه تفحص شده در مرز شلمچه حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: پیکر مطهر این شهدای والامقام در استان بصره و استان میسان عراق و مناطق عملیاتی زبیدات، منطقه عملیاتی شلمچه، منطقه عملیاتی کتیبان و عملیات جزایر اروند تفحص شدند.

عشقی اضافه کرد: پس از برگزاری آئین استقبال در مرز خرمشهر پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به شهرستان اهواز منتقل می‌شود تا کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور آنها را زیارت کنند.

فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: پس از ورود به اهواز، پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به معراج شهدای این شهر منتقل می‌شوند تا چند روزی میهمان اهوازی‌های میهمان‌نواز باشند.

وی در ادامه به برخی از برنامه‌های معراج شهدای اهواز پس از حضور شهدا اشاره کرد و گفت: آئین وداع با شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس روز شنبه ۲۵ اسفند ماه با حضور پر شور زائران سرزمین نور برگزار می‌شود.

عشقی عنوان کرد: در آئین وداع با شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری سخنرانی می‌کند و نریمان پناهی نیز در این برنامه مداحی و مرثیه سرایی می‌کند.

مطالب پیشنهادی