دادستان اهواز: تا ‌چند روز آینده حقوق معوقه یک ماه دیگر کارگران هفت‌تپه پرداخت می‌شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: تا ‌چند روز آینده حقوق معوقه یک ماه دیگر کارگران هفت‌تپه پرداخت می‌شود

شرکت هفت تپه نیکشر چند هفته‌ای با تعطیلی مواجه بود و کارگران این شرکت در اقدامی به حق و به دور از هرگونه تنش به دنبال مطالبه‌گری بودند.

در همین راستا برخی‌ها به دنبال ایجاد فضایی ملتهب در میان کارگران نیشکر هفت تپه بودند تا به مقاصد شوم خود برسند، از جمله شایعاتی که درصدد آن بودند، تلقی متواری بودن مدیرعامل این شرکت است.

اما بنا به گفته عباس حسینی‌پویا درباره خبر منتشره مبنی بر متواری بودن مدیر عامل شرکت هفت تپه متواری اظهار داشت: نامبرده متواری نیست و در جلسات کارگروه زیر مجموعه شورای تامین بامحوریت بررسی مشکلات هفت تپه در دادستانی مرکز استان خوزستان حضور مستمر دارد.

وی با اشاره به تعامل خوب مدیرعامل شرکت هفت تپه نسبت به حل مشکلات کارگران، تأمین منابع مالی جهت تعمیر و تجهیز و پرداخت حقوق معوقه، ادامه داد: قول مساعد تا در چند روز آینده حقوق معوقه یک ماه دیگر کارگران را پرداخت کند تا کارگران نیز با روحیه مضاعف و دلگرمی برداشت نیشکر از مزارع را آغاز کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برگزاری جلسات متعدد در جهت حل مشکلات شماری از بازنشستگان خبرداد و گفت: نتیجه این جلسات متعاقبا به اطلاع کارگران بازنشسته شرکت هفت تپه شوش اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به آرامش حاکم بر شرکت هفت تپه شوش، خاطرنشان کرد: کارگران مشغول کار هستند و در میان آنها همدلی وجود دارد و اگر هوا مساعد بود، برداشت نیکشر از مزارع در هفته آینده شروع خواهد شد.

حسینی‌پویا اظهار داشت: مشکل نی‌بران و بازنشستگان در جلسه هفته آینده کارگروه که در دادستانی مرکز استان خوزستان برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی