استاندار خوزستان جزییاتی ازحادثه تروریستی اهواز را تشریح کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: غلامرضا شریعتی گفت: صبح امروز در حین اجرای رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل سپاه و بسیج از پشت جایگاه مسوولان به سمت مسوولان و مردم حاضر در محل تیراندازی کردند که متاسفانه دراین اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه از جمله تعدادی زن و کودک بیگناه کشته یا زخمی شدند.

وی گفت : تا کنون شهادت سه نفر قطعی و مشخص شده و بیش از ۲۰ نفر نیز زخمی شده اند که به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند.

وی گفت: به رغم شدت حادثه به سمت جایگاه مسوولان ، به دلیل واکنش سریع نیروهای امنیتی ، هیچیک از مسوولان حاضر در جایگاه از جمله آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آسیب ندیدند.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر اوضاع تحت کنترل نیروهای نظامی امنیتی و انتظامی است و آرامش بر منطقه حاکم شده است .

استاندار خوزستان گفت: این اقدامات خرابکارانه کور ذره ای در عزم و اراده و روحیه مقاومت مردم تاثیری نخواهد داشت بلکه همه آحاد مردم و مسوولین را در مقابله با توطئه های دشمنان متحد و مصمم تر خواهد کرد.

تیم تروریستی منهدم شد

استاندار خوزستان همچنین از منهدم شدن تیم تروریستی عامل این اقدام خرابکارانه خبر داد و گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند .

شریعتی گفت: طبق گزارشهای اولیه عوامل این حادثه چهار نفر بودندکه دو نفر ازآنان کشته شده و دونفر دستگیر شدند که یک نفر از دستگیر شدگان زخمی شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیمارستانهای آپادانا وارتش در اهواز برای مداوای مجروحان حادثه بسیج شده و کار درمان مجروحان را آغاز کرده اند .

 

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.