دستگیری شرور فراری و سابقه دار در اهواز

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور سابقه دار شهرستان اهواز توسط پلیس خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: شرور سابقه دار و متواری به هویت “م – س” با اسم مستعار “ت – ت” دارای چندین فقره شرارت با سلاح گرم، سرقت مسلحانه ، فروش مواد مخدر، تیراندازی و درگیری مسلحانه تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده که به دلیل تغییر چهره متواری و دستگیری وی میسر نبود، لذا دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری این شرور به عوامل انتظامی ابلاغ شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی محل اختفاء شرور توسط عوامل انتظامی شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مخفیگاه وی محاصره و طی یک عملیات ضربتی متهم دستگیر گردید.
سردار عباس زاده اذعان کرد: متهم دستگیر شده دارای سوابقی همچون شرارت با سلاح گرم، حمل و نگهداری مواد مخدر ، سرقت های مسلحانه و عادی متعددی در شهرستان های اهواز، آبادان و کارون بوده و به مجازات ۱۰ سال و ۹ ماه حبس و جزای نقدی محکومیت دارد، این شرور معروف جهت فرار از قانون اقدام به تغییر چهره خود نموده بود، که الحمدلله با تلاش عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان افزود: پدر و برادر این شرور نیز در چند روز گذشته توسط پلیس دستگیر و به جرم شرارت و درگیری مسلحانه روانه زندان شدند و این اقدام پلیس باعث رضایتمندی اهالی و مردم چندین منطقه در اهواز شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.