طرح پیش پرداخت کارمزد جایگاه‌های سوخت در خوزستان اجرا شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان(منطقه اهواز) گفت: طرح پیش پرداخت کارمزد جایگاه های سوخت در خوزستان با هدف کمک به بهبود وضعیت مالی صنف جایگاه داران سوخت اجرایی شد.

نعمت اله نجفی افزود: بر اساس این طرح که از نیمه دوم ماه جاری به اجرا درآمد پیش پرداخت کارمزد جایگاه داران همزمان با خرید سوخت انجام می شود تا گردش مالی این صنف روان تر و پرداخت هزینه آنان از جمله حقوق کارگران جایگاه های سوخت شتاب گیرد.
وی کارمزد فروش هر لیتر بنزین را ۴۰۰ ریال و برای گازوییل ۱۳۵ ریال بیان کرد و گفت: پیش از اجرای این طرح ، کارمزد جایگاه داران به صورت ماهانه پرداخت می شد که این مساله سبب بروز مشکلات و انتقادها از سوی جایگاه داران شده بود.
نجفی ادامه داد: این طرح موجب می شود که صاحبان جایگاه های سوخت تشویق شوند امکاناتی را ایجاد کنند تا مصرف کننده راغب شود برای دریافت سوخت به جایگاه مراجعه کند ضمن آنکه با اجرای این طرح رضایت نسبی جایگاه داران جلب و بار مالی شرکت ملی پخش در مورد کارمزدها کاهش می یابد.
شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان (منطقه اهواز) با ۱۰ ناحیه زیرپوشش در این استان، علاوه بر مدیریت و راهبری توزیع سوخت در شهرهای شمال ، غرب و شرق و جنوب شرق خوزستان ، مسئولیت سوخت رسانی به مناطقی از استان های بوشهر ، ایلام ، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد را نیز برعهده دارد.
تاسیسات و انبار نفت نظامیه در پنج کیلومتری شمال اهواز با ظرفیت ذخیره سازی ۶۰۰میلیون لیتر سوخت، زیر نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان(منطقه اهواز) است.
فرآورده های نفتی ذخیره شده در انبار نظامیه ، با لوله از پالایشگاه نفت آبادان انتقال می یابد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.