دبیر فدراسیون: دهکده تیراندازی خوزستان در کشور نادر خواهد بود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: دهکده ورزشی، تفریحی و تیراندازی خوزستان مجموعه ای کامل است که در کشور نیز نادر خواهد بود.

ملک محمدی در آیین افتتاح سایت اداری – آموزشی هیات تیراندازی خوزستان که روز چهارشنبه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اینجا خانه تیراندازی است و خدا را شاکرم که با همت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و تلاش رییس هیات تیراندازی استان و همکارانش، کار به صورتی پیش رفته است که جای هیچگونه ایرادی را باقی نمی گذارد. در این راستا همکاری به تمام معنا صورت گرفته است.
وی ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان سنگ تمام گذاشته است و امیدوارم بتواند نتیجه این کاشتن را را با درو توسعه ورزش خوب و ملی مذهبی تیراندازی ببیند و مدال های رنگارنگی نصیب خوزستان شود. مردم این استان غیور هستند و این قدم ها برای آن ها کوچک است و دولت نیز حتما برنامه های خوب و راهبردی برای خوزستان دارد.
دبیر فدراسیون تیراندازی با اشاره به بازدید امروز خود از دهکده ورزشی، تفریحی تیراندازی در اهواز نیز گفت: این مجموعه فراملی است و در منطقه نادر خواهد بود. تلاش زیاد و کارهای خوبی برای آن صورت گرفته است و من پیشاپیش بابت آن تبریک می گویم.
وی عنوان کرد: این دهکده یک مجموعه کامل است و همه در تمامی سنین می توانند از آن استفاده کنند. مزیت بسیار خوب این مجموعه آن است که در مسیر کاروان راهیان نور است و می تواند ایستگاه بین راهی خوبی برای رفع خستگی زائرین باشد.
محمدی در پایان گفت: تیراندازان خوزستانی باید قدر مدیرکل ورزش و جوانان خود و همچینن رییس هیات تیراندازی را بدانند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.