پرداخت حق آلایندگی در هاله‌ای از ابهام

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: بیژن عالیپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با عدم پرداخت هزینه آلایندگی توسط نفت به شهرداری اهواز اظهار کرد: این بحث در هیئت دولت مطرح شده و تاکنون چیزی در خصوص پرداخت به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: چنانچه ابلاغی از جانب دولت به مناطق نفت‌خیز جنوب صورت گیرد به طور حتم با کمال میل این پرداخت را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه ما نیز در همین شهر زندگی می‌کنیم و امورات شهر اهواز برای ما مهم است، گفت: میزانی که به منظور هزینه‌های آلایندگی به شهرداری پرداخت می‌کنیم بر اساس ضوابط و مقررات است و چنانچه دولت مصوبه جدیدی را در این رابطه تصویب کند، مبلغ مورد نظر را پرداخت خواهیم کرد.

عالیپور در رابطه با اطلاع از میزان نیروهای بومی و غیر بومی شاغل در نفت بیان کرد: ظرف سه سالی که به مناطق نفت‌خیز جنوب آمده‌ام، به دلیل منع استخدام یک نفر بومی یا غیر بومی، رسمی، ارکان ثالث، قرارداد موقت و قرارداد معین در شرکت نفت استخدام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان در سال سهم نفت برای پرداخت هزینه‌های آلایندگی به شهرداری اهواز است، که بنا به گفته شهردار اهواز از این مبلغ تنها ۲۷ میلیارد به شهرداری پرداخت شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.