اعتراض کارگران نگهداری شبکه کابل هوایی و تلفن ثابت اهوازبه دلیل پرداخت نشدن حقوق خود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: حدود ۱۰۰ نفر از کارگران حوزه نگهداری شبکه کابل هوایی و کارمندان تلفن های ثابت اهواز در اعتراض به آنچه که پرداخت نشدن حقوق ومزایای خودعنوان کردند روز چهارشنبه در مقابل ساختمان شرکت مخابرات خوزستان در اهواز تجمع کردند.

این کارگران برای دومین روز در هفته جاری است که تجمع اعتراضی برپا می کنند.
یکی از کارگران که خواست نام وی برده نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کارگران حوزه نگهداری شبکه کابل هوایی زیر نظر پیمانکاران کار می کنند و برخی از آنها از خرداد گذشته و برخی نیز معوقاتی از پارسال در زمینه حقوق و حق بیمه دارند.
وی گفت: این کارگران که بسیاری از آنها بالای ۱۰ سال سابقه کار در این بخش را دارند همچنین خواستار تبدیل وضعیت شغلی و خارج شدن از حالت پیمانکاری هستند.
وی ادامه داد: پس از تجمع دیروز کارگران، مسئولان شرکت مخابرات خوزستان خبر از پرداخت مبلغی به پیمانکار دادند تا پیمانکار به هر نفر ۱۰ میلیون ریال پرداخت کند.
مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مخابرات منطقه خوزستان برای نگهداری شبکه کابل هوایی و تلفن های ثابت کلانشهر اهواز با سه پیمانکار قرارداد حجمی منعقد کرده و بر اساس مفاد قرارداد ماهیانه مبالغی را به نامبردگان پرداخت می کند.
حمید رضا جلیلی گفت: با توجه به حجمی بودن قرارداد مدیریت هزینه مبالغ دریافتی به عهده پیمانکار بوده و از حدود اختیارات مخابرات نیست.
وی افزود: درخواست های صنفی کارگران از طریق اداره کار قابل پیگیری است و مخابرات به لحاظ همکاری تلاش دارد تا با تعامل با پیمانکاران مشکلات این افراد را حل کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.