رژیم غذایی نادرست قهرمان پرورش اندام خوزستانی را به کما برد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کارون گفت: عادل باوی به دلیل تغذیه و رژیم غذایی نامناسب و عوارض منفی آن به کلیه ها، به کما رفته است.

محمد ساکی ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عادل باوی قهرمان پرورش اندام جهان و آسیا از دو روز پیش در بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) در کما به سر می برد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کارون عنوان بروز مشکل کلیوی را از علل به کما رفتن این قهرمان جهان دانست و گفت: معمولا ورزشکاران پرورش اندام به علت رژیم غذایی بسیار بد، دچار ضعف شدید می شوند که این موضوع به سیستم بدنی آن ها ضربه وارد می کند.
ساکی تصریح کرد: ظاهرا آثار منفی رژیم های غذایی که عادل باوی در طی مراحل مختلف استفاده کرده به کلیه او سرایت کرده وعملکرد کلیه ها را با مشکل مواجه کرده ازاین رو وی از دو روز پیش به کما رفته است.
وی با اشاره به این که عادل باوی افتخار پرورش اندام ایران و جهان است افزود: این ورزشکار سال ها در میادین مختلف برای ایران افتخارآفرینی کرده ، من از همه مردم می خواهم برای بهبود حالش دعا کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کارون با بیان این که چندین سال قبل شاهد مرگ غلام کرمانی قهرمان نامی و خوزستانی پرورش اندام جهان بودیم، گفت: در آن زمان غلام کرمانی نیز به علت تغذیه نامناسب و رژیم های پی در پی دار فانی را وداع گفت و امیدواریم که بار دیگر شاهد چنین اتفاقی برای ورزشکاران استان نباشیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.