جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان شادگان با حضور سرپرست اداره کل سیاسی انتخابات استانداری خوزستان برگزار شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان به ریاست مهندس جعفری نسب فرماندار شادگان و با حضور فضل اله پور سرپرست اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و اعضای ستاد انتخابت شهرستانهای شادگان و هویزه بمنظور اتخاذ تمهیدات لازم و بررسی کاستی ها و پیش بینی مشکلات و رفع موانع موجود در امر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

احمد جعفری نسب فرماندار شادگان در این جلسه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت اندیشیده شده است ،اظهار کرد: کلیه ادارات و دستگاههای شهرستان شادگان موظف و مکلف به همکاری در امر برگزاری انتخابات سالم هستند و باید تمام امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

فرماندار شادگان ،گفت: ۶ کمیته برای برگزاری انتخابات تشکیل داده‌ایم و این کمیته‌ها تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا در روز ۲۹ اردبیهشت با مشکلی روبه رو نشویم و انتخاباتی پرشور و سالم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: شهرستان دارای ۱۸۵ شعبه‌ اخذ رأی برای دو انتخابات دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به همراه حضور قریب به ۶ هزارنفر دست اندرکاران برگزاری انتخابات به عنوان نیروهای ستادی، اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای صندوق، تدارکات و حمل و نقل و…. پیش بینی شده است.

فضل اله پور سرپرست اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور پرشور حداکثری مشارکت مردم در انتخابات افزود: باید با برای برنامه ریزی و نظارت در همه امور ستاد انتخابات شهرستان ها تلاش کرد.

سرپرست اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با اشاره به نزدیک بودن به انتخابات ، گفت: هر گونه حفاری در سطح شهردارهای استان تا پایان انتخابات ممنوع شد.

فضل اله پور سرپرست اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان به شرح وظایف عوامل برقراری امنیت شعب اشاره کرد و گفت : نیروی انتظامی هم نسبت به برقراری حفظ نظم و امنیت در سطح شهرستان جهت برگزاری انتخابات و در شعب اخذ رای اقدام نمایند.

فضل اله پور با تاکید بر همکاری کلیه ادرات و دستگاههای که در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند،گفت: ادارات برق و مخابرات قبل از روز انتخابات مشکلات شعب اخذ رای را برطرف کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.