استاندار خوزستان: خوزستان در زمینه تجارت الکترونیک پیشرفت قابل توجهی داشته است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: خوزستان در زمینه تجارت الکترونیک پیشرفت قابل توجهی داشته و امید است بتوانیم از طریق تفاهمنامه استانداری با وزارت کار و وزارت ارتباطات زمینه اشتغال بیشتری را دراین حوزه ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه برپایی نمایشگاه تخصصی الکامپ در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز اظهار کرد: بخش تولید و محتوا که بیشتر دستاوردهای جوانان درآن به نمایش گذاشته شده بود بسیار جذاب و قابل تقدیر است و بخش آموزش نیز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و جای امیدواری دارد.
وی افزود: تفاهمنامه استانداری، وزارت ارتباطات و فناوری و وزارت کار که با ۱۸ موضوع به امضا رسیده تاکنون اشتغال خوبی را در زمینه تجارت الکترونیک در خوزستان ایجاد کرده و امید است این شرایط تداوم داشته باشد.
استاندار خوزستان بیان کرد: تولید محتوا و گسترش فناوری اطلاعات، زندگی با استانداردهای بهتر و همچنین رفاه و اشتغال را برای خوزستان به همراه دارد.
آیین گشایش نمایشگاه تخصصی رایانه، الکترونیک ارتباطات، سیستم های حفاظتی و امنیتی (الکامپ) و نخستین نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.