فورری/ گروگانگیری در خوزستان + گزارش لحظه به لحظه

عصر جنوب – asrejonoob.ir: شامگاه امروز جمعه یک قاچاقچی مواد مخدر سرنشینان یک اتوبوس در شهر ملاثانی مرکز شهرستان باوی استان خوزستان را گروگان گرفت و یک نفر را زخمی کرد.

یک قاچاقچی مسلح مواد مخدر امروز در تعقیب و گریز ماموران انتظامی در شهر ملاثانی مرکز شهرستان باوی در استان خوزستان که همسایه اهواز به شمار می رود با رفتن به یک اتوبوس مسافربری، همه سرنشینان آن شامل ۳۴ نفر را گروگان گرفت.

این قاچاقچی، یک نفر از سرنشینان را هم زخمی کرده و تهدید کرده است اگر به خواسته هایش عمل نشود دیگران را هم زخمی می کند یا به قتل می رساند.

تمام عوامل انتظامی و قضایی استان در محل حادثه حضور دارند ولی این گروگان گیری هنوز ادامه دارد.

این گروگان گیری که در جاده شوشتر به اهواز واقع شده است باعث ایجاد ترافیکی سنگین در منطقه شده است و اغلب مسافران مدتی است در ترافیک سنگین گیر افتاده اند.

** ۱۰:۰۸ آغاز عملیات آزاد سازی گروگان ها توسط نیروهای نوپو/ در حال حاضر پنج نفر زن و مرد در اتوبوس گروگان گرفته شده اند /گروگان گیر درخواست یک خودرو جهت متواری شدن از منطقه را دارد.

** ۱۰:۳۵ با تلاش ماموران امنیتی؛ گروگان ها از دست این مجرم سابقه دار آزاد شدند/ وی برای فرار از مهلکه، راننده و یک نفر دیگر را در اتوبوس به گروگان گرفته/ گفته می شود برادر گروگانگیر برای مذاکره و تسلیم این سابقه دار وارد ماجرا شده.

** ۱۰:۴۶ 🔷گروگانگیر برای متواری شدن از محل حادثه درخواست یکدستگاه خودروی سواری کرده است.
در حال حاضر یک خودرو پژو به اتوبوس محل گرونگیری نزدیک شده است.

** ۱۱:۵۵ گروگانگیری پایان یافت
🔺 گرونگاگیر با یک دستگاه خودروی پژو از صحنه حادثه متواری شد/ گروگان ها سالم به آغوش خانواده خود بازگشتند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.