آخرین خبرها از باشگاه فولاد خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم فوتبال فولاد خوزستان از ۱۶ خردادماه جاری دور جدید تمرینات خود را برای حضور در فصل آینده لیگ برتر آغاز خواهد کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان که به تازگی نعیم سعداوی را به‌عنوان سرمربی بر سر سکان هدایت خود می‌بیند، بنا به تصمیم این مربی قرار است از اوایل هفته آینده به‌عنوان نخستین تیم تمرینات خود را برای حضور در فصل آینده لیگ برتر استارت بزند.

سعداوی در این روزها سخت به دنبال یارگیری است و اسامی زیادی در لیست این مربی نام‌آشنای فوتبال خوزستان و کشور رد و بدل می‌شوند.

این روزها لیست مازاد تیم فولاد خوزستان دست‌خوش تغییرات بسیاری است و نام بازیکنانی که از این تیم جدا شده و یا در آستانه جدا شدن هستند نیز از سوی این باشگاه اعلام یا به خارج از مجموعه درز کرده است.

بر همین اساس، نعیم سعداوی بازیکنان این تیم را به سه دسته تقسیم کرده که دسته نخست این بازیکنان شامل کسانی می‌شود که به لحاظ فنی مورد تأیید بوده و در این باشگاه ماندگار خواهند بود.

گروه دوم بازیکنانی که در فولاد هستند را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که عملکرد آنها توسط کارد فنی باید بررسی شده و سپس نسبت به ماندن و یا جدایی آنان از این باشگاه اقدام شود.

و دسته سوم بازیکنانی هستند که به‌طور قطع باشگاه فولاد خوزستان را ترک خواهند کرد و با اتمام قرارداد خود از این تیم جدا می‌شوند.

علیرضا سلیمی، محمدرضا خان‌زاده و امیر حسین فشنگچی به‌طور قطع سال آینده در فولاد  خوزستان جایی نخواهند داشت، فولادی‌ها سرانجام جدایی خرید جنجالی اسکوچیچ در فصل گذشته را به چشم دیدند و خان‌زاده پس از یک فصل پر فراز و نشیب اهواز را ترک کرد.

لئونارد مساریچ و دورگ کوئه‌ماها دو بازیکن خارجی فولاد نیز با تمام قرارداد خود از جمع قرمزپوشان اهوازی جدا شدند.

ساسان انصاری نیز که چند فصلی در تیم فولاد خوش درخشیده بود، اخیراً با ایراد مشکلات خانوادگی خود خواهان فسخ قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان شد و در نهایت این بازیکن نیز از جمع فولادی‌ها جدا شد تا در تیم دیگری به فوتبال خود ادامه دهد.

این در حالی است، هنوز لیست مورد نظر نعیم سعداوی منتشر نشده و مشخص نیست فولادی‌ها چه بازیکنانی را برای فصل آینده خود در نظر دارند.

تیم فولاد خوزستان در آغاز تمرینات خود به سرمربیگری نعیم سعداوی قصد دارد یک اردوی تدارکاتی را در بروجرد برپا کند.

با آغاز دور جدید تمرینات این تیم، فولادی‌ها از روز ۲۲ خردادماه جاری به استان لرستان سفر خواهند کرد و در کمپ تمرینی شهرستان بروجرد اردوی تدارکاتی به رپ خواهند کرد.

همچنین روز گذشته جلسه بین سرمربیان دو تیم فولاد خوزستان و فولاد نوین اهواز برگزار شد و در آن دو طرف بر لزوم تعامل در طول فصل جاری با یکدیگر تأکید کردند.

از باشگاه فولاد خوزستان نیز خبر می‌رسد جمعی از هواداران این تیم با رئیس جدید فدراسیون فوتبال کشور دیدار کرده و در خصوص بخشش محرومیت ایوب والی بازیکن این تیم با مهدی تاج به گفت‌وگو پرداختند.

بر اساس این گزارش، تیم فولاد خوزستان از روز یکشنبه ۱۶ خردادماه جاری با سرمربیگری نعیم سعداوی، دور جدید تمرینات خود را برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور آغاز خواهد کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.