۴ سرقت مسلحانه در یک روز آبادان / سایه وحشت بر سر آبادانی ها

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سارقان مسلح در یک روز دست به زورگیری های خشن زدند و در حالیکه اسلحه کلت در دست داشتند یکی از طعمه هایشان هدف ضربات چاقو قرار دادند.
روز شنبه ۴ مرداد ماه ۴ سناریوی سرقت مسلحانه در آبادان رقم خورد که تحقیقات برای دستگیری عاملان این دزدی ها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

در بررسی ها مشخص شد که ۲ جوان موتور سوار با در دست داشتن تفنگ کلت در ۴ سناریوی جداگانه به سراغ طعمه هایشان رفتند و با تهدید اسلحه اقدام به زورگیری و سرقت گوشی موبایل و وسایل با ارزش طعمه هایشان در خیابان های خلوت کرده اند.

یکی از طعمه های دزدان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است به خبرنگار رکنا گفت: روز حادثه در پشت شیلات در منطقه زمین شهری آبادان بودم که ۲ جوان موتور سوار با در دست داشتن یک کلت کمری به سراغم آمدند و خواستند تا موبایل و وسایل با ارزشم را در اختیارشان قرار دهم اما من با توجه به اینکه از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی هستم به آنها گفتم که از گلوله ترسی ندارم و دزدان که در برابر مقاومت من قرار گرفته بودند با چاقو به جانم افتادند و ضربات زیادی زدند تا جاییکه کارم به بیمارستان شهید بهشتی آبادان کشید.

بنا به این گزارش، تجسس ها برای دستگیری عاملان این سرقت های مسلحانه در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفته است.

مطالب پیشنهادی