ترخیص ۳۵ بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشکده آبادان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۵ نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا کووید۱۹ بستری در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان پس از بهبودی ترخیص شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان‌زاده  شنبه اظهار داشت:پس از ترخیص این بیماران تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا کووید۱۹ در شهرستان‌های تابع این دانشکده  به ۶۸ نفر کاهش یافته است و تعداد بیماران مبتلا نیز تاکنون سه نفر است.
وی همچنین در رابطه با توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و الکل در شهرستان های تابعه گفت: توزیع این مواد در داروخانه‌ها آغاز شده البته با حجم بالای درخواست‌ مردم انتظار می‌رود از روزهای آینده روند توزیع و تقاضا متعادل‌تر شود.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان آموزش، اطلاع‌رسانی و حفاظت‌های بهداشتی را از اقدامات پیشگیرانه این دانشکده برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برشمرد و به مردم توصیه کرد در خانه بمانند و با دیدن علائم شدید سرماخوردگی حتما به پزشک مراجعه کنند.
وی به شهرداری‌ها توصیه کرد ضدعفونی چند باره شهر و اماکن عمومی را برای جلوگیری از انتشار این ویروس در دستور کار قرار دهند.

بیمارستان طالقانی برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا کووید۱۹در آبادان در نظر گرفته شده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

مطالب پیشنهادی