فاز۲ پالایشگاه آبادان عوارض خود را به شهرداری پرداخت نمی کند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: شهردار آبادان از عدم پرداخت عوارض توسط مجریان پروژه فاز ۲ پالایشگاه به شهرداری خبر داد.

حسین حمید پور با بیان اینکه عوارض آلایندگی نیاز پاسخگوی نیاز شهر نیست، گفت: شهرداری برای پرداخت حقوق کارکنان و کارگرهای خود بودجه کافی در اختیار ندارد این در حالی است که برخی دستگاه ها نیز از پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری سرباز می زنند.
وی با بیان اینکه تنها بخشی از حقوق عقب افتاده کارکنان شهرداری پرداخت شده است، افزود: در بحث حقوق و مزایا، اولویت در پرداخت به ترتیب شامل حوزه خدماتی، شهری، آتش نشانی، کارمندی، مدیریتی و معاونتی است.
شهردار آبادان اظهار کرد: انتظار می رود دستگاه های مختلف با پرداخت به موقع عوارض خود به شهرداری، ما را در پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران یاری کنند.
حمیدپور با ناکافی خواندن میزان درآمدهای شهری از آن به عنوان مهمترین مشکل پیش رو شهرداری یاد کرد و گفت: از همکاران خود می خواهم تا با صبر و حوصله ما را در گذر از این مشکل یاری کنند.
وی با اشاره به پروژه فاز ۲ پالایشگاه آبادان افزود: تاکنون عوارض آلایندگی مربوط به این پروژه پرداخت نشده و با اینکه می توانیم از ادامه اجرای طرح جلوگیری کنیم اما به دلیل ملی بودن آن، از انجام این کار صرفه نظر کرده ایم.
طی روزهای اخیر کارگران سازمان ها و واحدهای مختلف شهرداری تحت عنوان آنچه عدم پرداخت حقوق، بیمه و مزایا نامیدند در مقابل شهرداری مرکزی بارها با تجمع خواستار رسیدگی عاجل مسئولان به رفع مشکلات خود شدند.
مطالب پیشنهادی