تهدید به خودسوزی یک پیمانکار در آموزش و پرورش آبادان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: یک پیمانکار آموزش و پرورش آبادان روز یکشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در محل این اداره تهدید به خودسوزی کرد.

این پیمانکار که چهار واحد آموزشی را در مناطق شهری و روستایی آبادان مرمت کرده و یا ساخته است به دلیل پرداخت نشدن طلب خود قصد خودسوزی در محل اداره آموزش و پرورش را داشت که مانع وی شدند.
در پی این اقدام نیروهای آتش نشانی، فوریت های پزشکی و نیروی انتظامی در اداره آموزش و پرورش آبادان حضور یافته و مانع خودسوزی این پیمانکار شدند.
فرد مذکور به دلیل مساعد نبودن وضعیت روحی به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش آبادان در این رابطه اعلام کرد : قرارداد این پیمانکار مربوط به یکم خرداد ۹۷ به مدت ۲ماه بود که طبق قرارداد منعقد شده ۳۰ درصد کل قرارداد به صورت پیش پرداخت به وی پرداخت شده است .
بنا به اعلام این روابط عمومی ‘طبق قرارداد امضا شده پیمانکار متعهد شده مابقی طلب خود را پس از تامین اعتبار از سوی منطقه آزاد اروند و اتمام کار و گواهی حسن انجام کار دریافت نماید اما از آنجا که کار عمرانی انجام شده در دبستان حر فاقد گواهی حسن انجام کار بوده لذا پرداخت طلب فرد مذکور با تاخیر مواجه شده است’.
به گزارش ایرنا در پی تهدید به خود سوزی این پیمانکار در اداره آموزش و پرورش آبادان مقرر شد تا نسبت به بررسی کار عمرانی صورت گرفته در دبستان حر و ارائه تایید کار از سوی مراجع ذیصلاح و نظارتی اقدام تا نسبت به پرداخت طلب وی اقدام شود.
حال این پیمانکار مساعد گزارش شده است.

مطالب پیشنهادی