نفت بازهم در استادیوم خالی میزبانی می‌کند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای سومین بار طی فصل جاری لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر به میدان می‌رود.

در پی اتفاقات بازی تیم‌های نفت آبادان و پیکان تهران که منجر به ناتمام ماندن آن مسابقه شد، کمیته انضباطی دستور موقت مبنی بر انجام دیدارهای خانگی تیم صنعت نفت بدون حضور تماشاگران را صادر کرد.

بدین ترتیب بازی بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان برگزار خواهد شد.

زردپوشان آبادانی برای سومین بار متوالی از ابتدای لیگ هجدهم در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف حریفان می‌روند. بازی سپاهان و صنعت نفت در هفته اول به‌دلیل محرومیت هواداران سپاهان در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان اصفهان انجام شد. دومین بازی شاگردان پائولو سرجیو در لیگ هجدهم نیز بدون تماشاگر به انجام رسید و زردپوشان آبادانی در ورزشگاه خالی میزبان تیم ماشین سازی تبریز بودند.

روز شنبه آینده نیز بازی بین صنعت نفت و تراکتورسازی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد تا بدین ترتیب یک-سوم بازی‌های نفت آبادان در لیگ هجدهم بدون حضور تماشاگران انجام شده باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هواداران صنعت نفت که چندی پیش با حضور در ورزشگاه تختی آبادان شاهد پیروزی تیم محبوب‌شان مقابل تراکتورسازی در چارچوب بازی‌های جام حذفی بودند، این بار باید از طریق گیرنده‌های تلویزیونی تقابل دو تیم پرطرفدار خوزستان و آذربایجان را تماشا کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.