عکس مرد آبادانی که پس از مرگ زنده شد! + جزییات

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: صبح سه شنبه ۱۷ مهرماه سال جاری امدادگران اورژانس آبادان مرد جوانی که در چاه دچار گاز گرفتگی شده بود را به بیمارستان منتقل کردند و تیمی از ماموران پلیس نیز برای تحقیقات وارد عمل شدند.

ماموران در بررسی های ابتدایی پی بردند که پسر جوان در چاه فاضلاب در منطقه ذوالفقاری دچار گازگرفتگی شده و در بخش مراقبت ویژه تحت نظر پزشکان قرار دارد.

خانواده این پسرجوان در خصوص این حادثه به خبرنگار رکنا گفت: پسرمان کارگر اداره آبفا آبادان است و بدون تجهیزات و ایمنی وارد چاه فاضلاب شده که داخل چاه دچار گازگرفتگی و خفگی شده است و پس از گذشت ۶ روز از این حادثه در حالت کما در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت نظر پزشکان است.

این خانواده اظهار داشتند که تنها یک کارگر در بالای چاه فاضلاب حضور داشته و با طناب پسرمان را از چاه بیرون بکشد که این کارگر نیز یک مرد ناشنوا است و وقتی پسرمان داخل چاه بوده این کارگر متوجه درخواست کمک نشده است.

خانواده کارگر جوان به رکنا گفت: کارگر ناشنوا پس از نیم ساعت وقتی مشاهده می کند که هیچ خبری از پسرمان از داخل چاه نشده به سراغ مردم رفته و با کمک اهالی محل موفق به بیرون کشیدن پسرمان از داخل چاه شده و تیم های امدادی او را به بیمارستان منتقل کرده اند که در بیمارستان پزشکان ابتدا مرگ وی را اعلام کردند ما با تلاش پزشکان و عملیات احیا پسرمان بار دیگر به زندگی باز می گردد و با توجه به دستگاه‌هایی که به او متصل است در حالت کما قرار دارد.

مشاور رسانه‌ای اداره آبفای شهرستان آبادان نیز در خصوص این حادثه به رکنا گفت: این جوان کارگر نیروی پیمانکار اداره آبفای آبادان است و همه کارگرها با توجه به تجهیزات ایمنی که همراه‌شان است موظف به استفاده از آن هستند و احتمال می رود این جوان خودش از این تجهیزات استفاده نکرده و کارگری که گفته می شود ناشنوا است نیز در پیگیری ها مشخص شده که وی کرولال نیست.

وی افزود: مهندس خلیلی نیا رییس اداره آبفای شهرستان آبادان نیز در این مدت بارها به بیمارستان مراجعه و پیگیر وضعیت این کارگر جوان در بخش مراقبت های ویژه بوده است و دستور پرداخت هزینه های بیمارستان این کارگر را نیز صادر کرده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.