گروگان آبادانی در مرز سراوان آزاد شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ آدم ربا و آزادی گروگان ۲ میلیارد ریالی ساکن شهرستان آبادان استان خوزستان در مرز سراوان واقع در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان در ششم مردادماه سالجاری مبنی بر گروگانگیری مردی جوان و انتقالش به سیستان و بلوچستان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی دقیق پرونده مشخص شد فرد ربوده شده که جوانی ۲۷ ساله است توسط سرنشینان یک دستگاه پژو در شهر آبادن ربوده شده و گروگانگیران چند روز پس از ربایش با خانواده این فرد تماس گرفته و ۲ میلیارد ریال وجه نقد در قبال آزادی اش درخواست کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با به دست آمدن این سرنخ، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تخصصی دریافتند، متهمان با انتقال فرد ربوده شد به این استان در مناطق مرزی مخفی شده اند.
وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، ۲ متهم پرونده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر و فرد ربوده شده که به کشور پاکستان منتقل شده بوده بدون دریافت هیچ گونه وجهی به مرز سراوان انتقال و تحویل خانواده اش شد.
سردار قنبری با اشاره به اینکه متهمان ۳۷ و ۴۲ ساله در بازجویی های انجام شده، قصد خود را اختلافات مالی ناشی از معاملات ناصواب مواد مخدر اعلام کردند، افزود: متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
به گزارش ایرنا شهرستان سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.