صنعت نفت آبادان به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر تراکتورسازی تبریز موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش عصرجنوب به نقل از ایرنا این دیدار شامگاه جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۹۰ دقیقه بازی با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شد.
تیم صنعت نفت آبادان با برتری در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ پیروز شد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب محمد دریس، وفا هخامنش، عقیل کعبی، سیروان قربانی، فردین عابدینی (۴۵ – بهنام برزای)، حسین ساکی (۹۴ – محمد قریشی)، طالب ریکانی (۵۹ – دویس رایس)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی ( ۷۷ – محمدرضا غبیشاوی)، میلاد جهانی و کرار جاسم به میدان رفت.
تراکتورسازی تبریز هم در این دیدار با ترکیب محسن فروزان، محمد طیبی، رضا شربتی، علی عبدالله زاده، علیرضا نقی زاده، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، کاسانی مهدی زاده، لی هری اورین(۵۴ – مسعود شجاعی)، بوکیا سوگیتا(۶۳ – اشکان دژاگه ۱۰۵ – علی طاهران سرخه ) و آنتونی استوک بازی کرد.
تیم تراکتور سازی تبریز این دیدار را با استراحت به بازیکنان ملی پوش خود آغاز کرد ولی غیبت این بازیکنان هم نتوانست مانع بازی هجومی تیم تبریزی برابر صنعت نفت آبادان شود.
تیم صنعت نفت که بیشتر در میانه میدان توپ را می چرخاند روی غافلگیری مدافع تراکتور سازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که در دقیقه ۴۳ جاسم کرار این ضربه را وارد دروازه تراکتور سازی کرد.
تیم تراکتور سازی تبریز قبل از سوت پایان بازی در دقیقه ۴۵ به یک ضربه پنالتی دست یافت که آنتونی استوک ضربه خود را خلاف جهت حرکت دروازه نفت زد تا گل تساوی این تیم به ثمر برسد.
تراکتور سازی تبریز نیمه دوم را هم بهتر از میهمان خود آغاز کرد و در دقیقه ۵۶ دانیال اسماعیلی فر برای دومین بار تیم تراکتورسازی را به گل رساند.
در دقیقه ۶۳ آنتونی استوک مهاجم تراکتور سازی تبریز با یک ضربه سر تماشایی برای بار سوم دروازه صنعت نفت را باز کرد.
نفتی ها که بازی را از دست رفته می دیدند توپ و میدان را در دست گرفت و صاحب چند موقعیت حساس شد که دوس رایس در دقیقه ۸۷ گل دوم را برای ایم تیم به ثمر رساند تا امید به اردوی این تیم بازگردد.
در حالی که بازی رو به پایان بود نفتی ها در دقیقه ۹۱ صاحب ضربه پنالتی شد تا جاسم کرار پشت توپ قرار گیرد و گل تساوی این تیم را به ثمر برساند.
کار برای مشحص شدن تیم پیروز این دیدار به وقت اضافه کشیده شد که در ۳۰ دقیقه وقت های اضافه گلی رد و بدل نشد تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم پیروز باشد.
در ضربات پنالتی جاسم کرار، وفا هخامنش، میلاد جهانی، دویس رایس برای تیم صنعت نفت و آنتونی استوک، علی طاهران سرخه و احسان پهلوان برای تیم تراکتور سازی در این دیدار گلزنی کردند.
بهنان برازی از صنعت نفت و مهدی مهدی پور و علی عبدالله زاده از تیم تراکتور سازی تبریز ضربات پنالتی را از دست دادند.
بیژن حیدری به کمک های بابک داوری و محمد عطایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
اکبر ایمانی و عقیل کعبی از صنعت نفت آبادان و آنتونی استوک از تراکتور سازی تبریز در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
مسعود شجاعی در دقیقه ۹۷ این دیدار با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.