سکان فرمانداری ویژه آبادان را به فردی توانمند بسپارید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: انتظار مردم آبادان از استاندار خوزستان این است که فرمانداری با تجربه و توانمند، سکان هدایت فرمانداری ویژه این شهرستان را به دست گیرد.

با توجه به اینکه از پانزدهم مردادماه، عزیزاله شهبازی فرماندار ویژه اسبق آبادان به‌عنوان معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز منصوب شد، این شهرستان استراتژیک و مهم در انتظار تصمیم استاندار خوزستان برای معرفی فرماندار جدید، بسر می‌برد.

بر اساس اطلاعات دریافتی ایلنا، تعدادی از شخصیت‌ها و گروه های با نفوذ سیاسی و اجرایی آبادان، از تعلل پیش‌آمده در معرفی فرماندار جدید، استفاده نموده و گزینه‌هایی را جهت تصدی این پست کلیدی مطرح نموده اند که هیچ‌کدام دارای سابقه در این عرصه نیستند و این نگرانی را برای طیف‌های مختلف مردم آبادان به وجود آورده که شاید نفوذ و فشارهای این افراد باعث گردد تا استانداری خوزستان ناچار به سپردن یکی از مهم‌ترین پست های فرمانداری کشور، به شخصی گردد که نتواند از خود، کارنامه‌ی قابل قبولی بجا بگذارد.

آنچه می‌بایست مد نظر مسئولین امر در استانداری و وزارت کشور قرار گیرد این است که شهرستان مهمی مانند آبادان که اخیرا با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده، نیازمند فرمانداری است که علاوه بر شناخت کافی از این شهرستان، کارنامه‌ی موفقی در منصب فرمانداری‌های دیگری از خود داشته باشد.

بدون شک، گماردن سکان این فرمانداری ویژه که در واقع معاون استاندار محسوب می‌گردد، باید با حساسیت کاستن از مشکلات موجود این شهرستان نامدار، همراه باشد و در این مقطع حساس، جلب رضایت اکثریت مردم، از جلب رضایت افراد یا گروه های با نفوذ، بیش‌ازپیش باید مد نظر قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.