دریافتی ۲۶ میلیاردی نفت آبادان از محل اسپانسر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سه فصل اخیر لیگ برتر ۲۶ میلیارد تومان از محل اسپانسر جذب کرده است.

باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل قطع حمایت‌های وزارتی و مواجه شدن این تیم با اقبال عمومی در شهرهای آبادان و خرمشهر، بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان از محل اسپانسر جذب کرده است.
این تیم در لیگ شانزدهم کمک ۶۰ میلیارد ریالی از سازمان منطقه آزاد اروند دریافت کرد و فصل گذشته نیز به واسطه هزینه‌های سنگینی که سرمربی این تیم بر دوش باشگاه صنعت نفت گذاشت و حواشی بسیاری که بر سر مسائل مالی این تیم به راه افتاد، در نهایت از حمایت مالی دو برابری این سازمان برخوردار شد.
بنا بر اخبار موثق نیز، این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر تا کنون ۸۰ میلیارد ریال از محل این اسپانسر جذب کرده که بعید نیست این رقم، همچون فصول گذشته افزایش یابد.
از این مبلغ تا کنون بالغ بر ۵۰ میلیارد محقق و به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان واریز شده است.
باشگاه صنعت نفت آبادان در حالی دم از شرایط بد اقتصادی می‌زند که در سه فصل گذشته بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان فقط از محل سازمان منطقه آزاد اروند عایدش شده است.
این در حالی‌ است که تیم‌های پایه آکادمی این باشگاه به‌دلیل فقدان امکانات، سیاست‌گذاری‌های غلط و سؤ مدیریت در آکادمی صنعت نفت در حال انحلال هستند، همچنین برای فصل جدید فوتبالی نیز تلویحاً عنوان شده، که به‌دلیل نبود بودجه کافی، رده‌های پایه صنعت نفت فقط در لیگ‌های استانی شرکت خواهند کرد!
همچنین مطالبات ناچیز مربیان تیم‌های پایه این باشگاه که عمدتاً زیر ۱۰ میلیون تومان است با گذشت بیش از دو سال هنوز به‌طور کامل پرداخت نشده است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.