دستگیری یک باند حرفه ای زورگیری از زنان در آبادان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:باند زورگیران مسافرکش نما که در آبادان و شهرهای اطراف آن زنان و‌دختران را هدف زورگیری هایشان قرار می دادند دستگیر شدند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریانزورگیری های هولناک از زنان و دختران قرارگرفتند و این در حالی بود که خبری مبنی بر پیدا شدن جسد ۳ زن و ناپدید شدن چند زن و دختر دیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

در همین راستا سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری زورگیران خشن و عاملان انتشار اخبار کذبقتل زنان آبادانی را صادر کرد.

ماموران در گام نخست تحقیقات پلیسی پی بردند زورگیران سوار بر خودروی پراید سفید رنگ با شیشه های دودی طعمه هایشان را که همگی زنان و دختران بودند در نقش مسافرکش سوار بر خودرویشان کرده و سپس با تهدید چاقو دست به زورگیری از طعمه هایشان می کنند.

تجسس های پلیسی در حالی ادامه داشت که دزدان به سرقت های سریالی شان در شهر ادامه می دادند تا اینکه‌ ماموران با اقدامات فنی و‌ پلیسی سرنخی از دزدان به دست آوردند.

ماموران پس از شناسایی تعدادی از اعضای این باند در منطقه دارخوین در ۴۰ کیلومتری آبادان، ۶ تن از اعضای باند دستگیر شدند و‌ در بازرسی از خودروی آنها ۸ کیلو مواد مخدر شیشه به دست آمد.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری طلای سرقتی کشف شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر طعمه ها و جرائم احتمالی این باند، متهمان در اختیار پلیس قرار دارند و تجسس ها برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.