بیانیه باشگاه نفت آبادان/با تمام زندگی مردم یک شهر بازی نکنید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان با صدور بیانیه ای نسبت به داوریهایی که به ضرر این تیم گرفته شده است اعتراض کرد.

به نقل از باشگاه نفت آبادان، در متن این بیانیه آمده است:

“حالا شش هفته از لیگ برتری که می‌توانست تمام و کامل مال آبادانی‌ها باشد گذشته است، شش هفته‌ای که این خیال را به ذهن متبادر کرد که روزهای سخت گذشته هنوز برای مردم این شهر تمام نشده است و «سوت» این بار موج انفجار شده است!

کمیته داوران فوتبال ایران نشان داد که برای رسیدگی به دادِ مظلوم تنها و فقط به تعداد شمارگان تماشاگر یک مجموعه فوتبالی نگاه می‌کند-محروم کردن حمید حاج ملک و وحید کاظمی؛ ۲ داوری که به ضرر استقلال و پرسپولیس سوت زدند- و بی‌اعتنا به شهری که مردمش در روزمرگی خود فوتبال می‌خورند، چشم را بر خطاهایی کشنده بست تا آبادان شبیه به روزهای دفاع و آتش، یادش بیاید که مظلوم‌ترین شهر دنیاست.

آقایان نشسته بر صندلی صدارت داوری فوتبال ایران؛ به قلب هواداری که نزدیک بود بایستد وقتی بر خطای پنالتی مدافع استقلال روی لوسیانو پریرا در نخستین هفته لیگ برتر چشم بستید؛ توجه نکردید و گفتید صنعت نفت که پیروز شد؛ چرا بعد از آن حتی به بالای چشم داور بازی آبادانی‌های لیگ برتر در مقابل سایپا بعد از آنکه همانند قیچی دو پای پریرا را هدف داد، نگفتید ابروست! خطایی که به دومین گل سایپا منجر شد

آقایان نشسته بر صندلی صدارت داوری فوتبال ایران؛ شاید باختن برای شما«عادت» باشد اما اینجا پیرزنی که فوتبال را می‌فهمد و اسامی ۱۱ بازیکن صنعت نفتش را چشم‌بسته می‌گوید، تحمل شکست را ندارد و نمی‌تواند بنشیند و تماشا کند که خطای شدید دقیقه ۷ بازیکن سپاهان در جام حذفی بدون کارت قرمز داور اعلام می‌شود.

اوج پرده‌ی حائل بر چشم داوران شما اما در رشت رونمایی شد وقتی که ۲خطای مسلم پنالتی مدافعان سپیدرود روی لوسیانو پریرا و آگوستو سزار در دقایق ۹ و ۵۱ را ندیدند تا «آه آبادان» هر چه بیشتر از گذشته به شما نزدیک شود.

با این همه موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در طول فصل جارى سعى داشته است تا با رعایت تمام موارد قانونى و خویشتن‌دارى در طول مسابقات، فضاى یک بازى فوتبال را بدون هرگونه اعتراض و حاشیه‌سازی در کنار زمین-که متاسفانه در لیگ برتر فراگیر شده است- دنبال کند اما هم اکنون که تنها شش هفته از مسابقات گذشته، اشتباهات به اندازه یک فصل براى ما تکرار شده است و نه تنها طاقت تیم بلکه هواداران متعصب ما را نیز طاق کرده است.

آقایان نشسته بر صندلی صدارت داوری فوتبال ایران؛ بگذارید صنعت نفت به اشتباهات فوتبالی‌اش ببازد؛ سوت‌های‌تان را از روی اعصاب و احساس مردم این شهر بردارید.

کافیست یک بار در رطوبت ۱۰۰ درصدِ توام‌شده با گرمای ۵۰ درجه ۹۰ دقیقه‌ی تمام«آبادان برزیلته» گویان، «جمعو نلعب» بخوانید تا بدانید اینجا فوتبال تمام زندگی‌ست.

لطفا با «تمام زندگی» مردم یک شهر بازی نکنید.”

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.