همه مسئولان اروندکنار در این شهر ساکن شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت:با دستور فرماندار همه مسئولان اروندکنار در این شهر ساکن شدند.

امیر حمزه بزرگی نیا چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم شهر اروندکنار درخواست هایی در خصوص سکونت مسئولان محلی در منطقه داشتند که با دستور فرماندار مسئولان دستگاه ها اجرایی و خدماتی در این شهر ساکن شدند.
وی اظهار داشت:طبق قولی که معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در ۲ ماه پیش به مردم این منطقه دادند قرار بر این بود که قبل از مهرماه همه مسئولان محلی اروندکنار در این شهر ساکن شوند.

** بهره بردرای بیمارستان اروندکنار / افتتاح در مهرماه
بزرگی نیا به بهره برداری از فاز اول بیمارستان ۳۲ تختخوابی اروندکنار به نام حضرت زینب (س) اشاره کرد و بیان داشت : این بیمارستان پس سال ها تکمیل و در مهرماه با حضور مقامات کشوری به صورت رسمی افتتاح می شود.
وی افزود : هم اکنون پزشک عمومی، پزشک طب اورژانس و داروخانه شبانه روزی در بیمارستان مستقر و به مردم خدمات ارائه می دهند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت:با بهره برداری ازبیمارستان ۳۲ تختخوابی اروندکنار نیاز به اعزام بیماران به آبادان به اندازه زیادی کاهش می یابد.

**ساخت واحد آب شیرین کن در اروندکنار
وی گفت:به منظور رفع مشکل تامین آب شرب بهداشتی بخش اروندکنار، عملیات احداث واحد آب شیرین کن این بخش به صورت فوری از ۲ ماه پیش در مجتمع شهید درویشی آغاز شد.
بزرگی نیا افزود:این واحد تصفیه خانه ظرفیت تصفیه روزانه هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب آب شرب از کانال احداثی از رودخانه بهمنشیر را دارد و در مهره ماه به این طرح به بهره برداری می رسد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان افزود:برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شده و با بهره برداری از آن مشکل آب شهر اروندکنار به طور کامل برطرف می شود.
سالانه بیش از دو میلیون نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و میهمان نوروزی از شهر بندری اروندکنار که مقابل شهر فاو عراق واقع شده دیدن می کنند.
مردم اروندکنار بارها با امضای طومار خواستار سکونت مسئولان محلی در شهر شده بودند. اروندکنار در ۵۰ کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.