پتروشیمی، پیروز اولین نبرد مرحله فینال شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم پتروشیمی بندر امام در اولین دیدار خود در مرحله فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور برابر حریف خود به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه تیم پتروشیمی بندر امام در اولین رویارویی خود برابر تیم پالایش نفت آبادان در مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که در سالن ورزشی شهرک اندیشه ماهشهر برگزار شد با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ پیروز میدان شد.
حضور پرشور تماشاگران خوزستانی با سر دادن شعارهایی به نفع تیم خود، گرمای خاصی به بازی داده بود.
تیم پتروشیمی با ترکیب اولیه ساهاکیان، یخچالی، حدادی، جانسون ویت و محمدرضا جمشیدی وارد زمین شد همچنین سعید داورپناه، مشایخی، پارکینس، ریچارد و میرزایی برای پالایش نفت آبادان به میدان رفتند.
در کوارتر اول این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و پرتاب های آن ها از دقت کنید برخوردار بود این امر موجب شد که تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ پیروز این کوارتر شود.
در کوارتر دوم بازی، بازیکنان پتروشیمی بندر امام روند ضعیف خود را برطرف کردند و با درخشش حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران در نهایت با نتیجه ۲۳ بر ۱۷ پیروز این کوارتر شدند.
در نیمه دوم بازی و در کوارتر سوم تیم پالایش نفت آبادان که رقابت تنگاتنگی با حریف خود داشت و نمی خواست عرصه را به تیم هم استانی خود واگذار کند با پرتاب های ۳ امتیازی بازیکن شماره ۹ خود فاصله امتیازات را کمتر کرد اما در نهایت با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ تیم بازنده این کوارتر بود.
در کوارتر پایانی دیدار، تیم پتروشیمی بندرامام که نمی خواست در زمین خود بازنده دیدار باشد برنامه تاکتیکی بهتری در زمین بازی ارائه داد و سعی به مدیریت بازی داشت که در نهایت با نتیجه با نتیجه ۷۹ بر ۶۷ پیروز این دیدار شدند.
حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در این دیدار با ۲۴ امتیاز و ۱۸ ریباند پر امتیاز آورترین بازیکن زمین شناخته شد همچنین در تیم پالایش نفت آبادان سعید داورپناه با کسب ۲۵ امتیاز بیشترین امتیاز را در بین یاران پالایش نفت آبادان کسب کرد.
تیم پتروشیمی بندر امام روز دوشنبه دومین بازی خود در مرحله فینال را مقابل پالایش نفت آبادان برگزار می کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.