کمک ۵ میلیارد تومانی به صنعت نفت آبادان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: اسماعیل زمانی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که صبح امروز جمعه در آبادان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده و یا در شرف انجام سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه ورزش و به ویژه ورزش همگانی گفت: ورزش همگانی به عنوان یک راهبرد در برنامه های منطقه آزاد دیده شده و ما از تمامی برنامه هایی که عموم مردم را درگیر ورزش به عنوان یک راهکار برای سلامت و نشاط اجتماعی همراه دارد، حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند از ورزشهای قهرمانی نیز به طور جدی حمایت می کند، افزود: ما از تیم صنعت نفت که برند و نماد آبادان است به طور جدی حمایت کرده ایم به طوری که امسال در هیات مدیره مصوبه ای پنج میلیارد تومانی برای کمک به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گرفتیم که تاکنون چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: امید می رود با این کمکها تیم صنعت نفت در لیگ برتر باقی بماند و در سالهای آینده نیز جایگاه خود را در این لیگ ارتقاء دهد.

زمانی تصریح کرد: طبق آمار ارائه شده از سوی حوزه ورزش و فرهنگی سازمان متبوعه ام، به تمام باشگاهها و تیم های ورزشی در شهرهای آبادان و خرمشهر کمکهای مالی صورت گرفته، این کمکها به فوتبال به شکل ویژه انجام شده به طوری که در خرمشهر نیز تیم کارون اروند که در تیم دسته دو فعالیت دارد و اکنون نیز قهرمان لیگ خودش است کمکهای خوبی انجام شده است که امید صعود این تیم را به رده های بالاتر داریم.

وی گفت: امید می رود تا ورزش سبب پیوند مردم با یکدیگر و نشاط اجتماعی آنان شود و در حوزه سلامت نیز به ما کمک کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: دستگاههای بهداشتی ما نیز بایستی ورزش همگانی را به عنوان یک راهکار سلامت عمومی جامعه در میان مردم ترویج کنند و ما نیز تا آنجا که بتوانیم امکانات لازم را فراهم می کنیم و از آنجاییکه انجام همایش های عمومی به طور حتم جایزه های ویژه خود را می خواهد لذا از سوی منطقه آزاد اروند برای این همایش و همایش های مشابه ۱۰۰ دستگاه دوچرخه اهدا می کنم.

زمانی اظهار کرد: از آنجایی که همایش عمومی است بایستی تعداد بیشتری از مردم بتوانند از امکاناتی که می تواند در اختیارشان گذاشته شود بهره مند شوند، لذا پس از این همایش نیز تلاش می کنیم تا یک مسابقه دوچرخه سواری برگزار کنیم و در آنجا به دوچرخه سواران برنده دوچرخه های برقی اهدا می کنیم.

کمک ۲.۵میلیارد تومانی به مسکن مددجویان
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سوی این سازمان برای کمک به طرح اکرام، حدود ۲.۵ میلیارد تومان به کمیته های امداد در شهرهای آبادان و خرمشهر کمک کرده ایم تا به حدود ۳۵۰ مددجوی نیازمند خانه کمک شود و این برنامه همه ساله ادامه پیدا می کند.

زمانی افزود: در طرح هایی که به منظور کمک به قشر بیشتری از مردم جامعه به خصوص نیازمندان باشد، وظیفه اخلاقی و شرعی ما کمک به آنان است تا حوزه اجتماعی به لحاظ روحی و نشاط تقویت شود.

وی اظهار کرد: ورزش به عنوان یک زیر ساخت و راهبرد اصلی مورد توجه ما است و کمکهای لازم در این راستا خواهیم کرد، اگر حوزه هایی از ورزش هستند که فکر می کنند کمتر به آنان توجه شده با مراجعه به معاونت فرهنگی و مدیرکل اجتماعی منطقه مراتب را پیگیری کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه خطاب به مردم اروند نشین گفت: طوماری در قالب درخواست عمومی مردم برای استقرار گیت ها در حال تهیه و جمع آوری امضاء است که از مردم می خواهیم به عنوان یک مطالبه عمومی آن را امضاء کنند تا ما آن را در اختیار مسئولان ملی قرار دهیم.

زمانی افزود: مردم منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) بدانند که مالیات ارزش افزوده در حوزه منطقه آزاد معافیت دارد و لذا به طور حتم در هنگام خریدار از فروشنده برگه خرید دریافت کنند و مطمئن شوند که مالیات ارزش افزوده از آنها کم شده باشد.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.