مدیرعامل نفت‌آبادان: دست‌نشان سرمربی نفت در لیگ برتر خواهد بود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه نفت‌آبادان گفت: نظر وزیر و مدیران ارشد وزارت نفت نسبت به نفت آبادان مثبت است و یقین داشته باشید که این مسوولان نمی‌گذارند، تیم دچار مشکل شود.

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در دو سال گذشته یکسری برنامه‌ریزی‌ها داشتیم تا بتوانیم هم از بازیکنان تیم‌های پایه‌مان و هم از بازیکنانی که در حدی هستند که به لیگ برتری شدن تیم کمک کنند، استفاده کنیم.

وی افزود: از دو فصل پیش با توجه به هدفی که داشتیم، کار را آغاز کردیم البته فصل گذشته برای صعود به لیگ برتر باید شانسی مواجه شویم و در یکی دو هفته پایانی نتایج لازم را نگرفتیم و از صعود باز ماندیم ولی خدا را شکر در فصلی که گذشت، موفق شدیم به عنوان تیم سوم به لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت‌آبادان بیان‌کرد: در این مدت نیز طبق آن‌چه هیات مدیره مصوب کرده بود، به دنبال تامین زیرساخت‌ها بودیم چرا که ما برای زمین تمرینی مشکل داشتیم و تمرینات تمام تیم‌های پایه و بزرگسال‌مان روی یک زمین انجام می‌شد که این موضوع، برنامه‌ریزی ما را دچار مشکل می‌کرد. به هرحال خدا را شکر در یک سال‌و‌نیم اخیر یکسری زیرساخت‌ها را آماده کردیم تا ان‌شاءالله پشتوانه‌سازی‌ای برای حضور با قدرت‌مان در لیگ برتر باشد.

وی در خصوص برگزاری جلسه هیات‌مدیره برای مشخص شدن برنامه‌های جهت حضور تیم در لیگ برتر نیز گفت: تیم‌مان چند روز است که صعودش به لیگ برتر مشخص شده است اما از قبل آمادگی‌اش را داشتیم و صحبت‌‌های اولیه و برنامه‌ریزی نیز انجام شده بود که البته این برنامه‌ریزی در حال به اجرا در آمدن است و قرار است، روز دوشنبه اولین جلسه هیات‌مدیره در این راستا تشکیل شود تا مواردی که از قبل پیش‌بینی شده بود، مصوب شود. همچنین بودجه فصل آینده هم از قبل مشخص شده است و باید آن را مصوب کنیم تا ان‌شاءالله کار را آغاز کنیم.

عیسی‌زاده درباره ادامه همکاری با نادر دست‌نشان، سرمربی تیم، خاطرنشان کرد: تمام هم و غم ما این است که تیم چه از نظر کادر فنی و چه بازیکن حفظ شود. با دست نشان هم مذاکره می‌کنیم تا کمبودها و تغییراتی که از نظر بازیکن می‌خواهد انجام دهد به ما بگوید.

وی با بیان این‌که در حال حاضر دست‌نشان تنها گزینه هدایت تیم است، افزود: صعود تیم نشان‌دهنده عملکرد او است. صحبت‌های اولیه نیز از قبل با دست‌نشان شده است و روز دوشنبه هم به صورت رسمی برنامه‌های او را می‌گیریم تا بتوانیم روی هدف‌گذاری‌مان برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت‌آبادان در خصوص این‌که آیا ممکن است مشکلاتی که در فصل گذشته گریبان‌گیر نفت‌تهران شد در فصل آینده گریبان‌گیر نفت‌آبادان هم شود؟ گفت: وضعیت نفت آبادان با نفت تهران فرق می‌کند. نظر وزیر و مدیران ارشد وزارت نفت نیز نسبت به نفت آبادان مثبت است و ان‌شاءالله مشکلی نخواهیم داشت. یقین داشته باشید که این مسوولان نمی‌گذارند، نفت‌آبادان دچار مشکل شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.