محیط زیست را با ادبیات شعر نجات دهیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس اداره محیط زیست مسجدسلیمان گفت: با توجه به فجایع زیست محیطی  لازم است که ادبیات در غالب شعر و نثر بامحتوای انگیزشی مردم را در جهت حفاظت از محیط زیست ترغیب کند.

وحید شالویی  امروز در آیین شب شعر این شهرستان به مناسبت شب یلدا اظهار داشت: ادبیات شعر الهام گرفته از طبیعت اطراف است، در واقع ادبیات مدیون طبیعت است پس درمقابل نیز شعر و ادبیات باید دین خود را به طبیعت اد اکنیم.
وی  افزود: با توجه به فجایع زیست محیطی  لازم است که ادبیات درغالب شعر و نثر بامحتوای انگیزشی مردم را درجهت حفاظت از محیط زیست ترغیب کند به همین جهت اداره حفاظت محیط زیست درحوزه فرهنگ سازی نقش مؤثری داشته و آمادگی برگزاری هرنوع نشست وگفت وگو در حمایت از کار فرهنگی با محوریت محیط زیست را دارد.
رئیس اداره محیط زیست مسجدسلیمان تصریح کرد: دکتر رادمنش از خیرین محیط زیست کشور که در زمینه فرهنگی همکاری لازم را با ما دارد جهت حمایت وچاپ آثار شعر وادبیات دوستداران محیط زیست بامحوریت محیط زیست آمادگی خود را اعلام کرده است.
در  آیین شب شعر برنامه های متنوع ادبی وفرهنگی همچون خواندن شعر توسط جمعی از شعرا وفعالین محیط زیست بامحوریت طبیعت و یلدا اجرا شد.
مطالب پیشنهادی