راه اندازی مجدد ۲۵۰ واحد صنعتی راکد خوزستان طی چند سال اخیر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: طی چند سال اخیر بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی راکد را با جذب مشارکت و واگذاری تسهیلات و یا واگذاری به اهل فن به چرخه تولید برگرداندیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان اظهار کرد: اکثر تعطیلی واحدهای صنعتی کوچک به دلیل این است که تنهایی قادر به تأمین نیازهای خود نیستند ولی شرکت شهرک های صنعتی در حد توان امکان کمک و حمایت دارد تا توانایی ادامه حیات داشته باشند.

وی در خصوص حمایت شرکت شهرک های صنعتی از صنایع کوچک گفت: هیچ جای کشور این امکان وجود ندارد که یک متولی ایجاد زیرساخت و حمایت در شهرک های صنعتی خودش باعث تعطیلی صنایع شود.

محمدیان با اشاره به اینکه تعطیلی یک واحد را نباید به عنوان تعطیلی کل شهرک صنعتی تعبیر کرد، یادآور شد: طی چند سال اخیر بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی راکد را با جذب مشارکت و واگذاری تسهیلات و یا واگذاری به اهل فن به چرخه تولید برگرداندیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: هر واحد صنعتی جزو سرمایه های شخصی فرد یا شرکت شهرک های صنعتی است و قطعا کسی از راکد شدن این واحدها خوشحال نمی شود

مطالب پیشنهادی