کشت و صنعت کارون نمونه اقتصاد مقاومتی/ شرکت به طور کامل بازسازی شده است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: غلامرضا شریعتی عصر امروز، یکشنبه ۴ آذرماه در بازدید از شرکت کشت و صنعت کارون، اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی طی این سال‌ها در شرکت کشت و صنعت کارون انجام شده است.

وی افزود: در بدو شروع کار مدیریت جدید شرکت، مشکلات جدی وجود داشت؛ ولی با برنامه ریزی صحیح، درایت و تدبیر باعث شد که مشکلات کنار گذاشته شود و در حال حاضر خدا را شکر کارخانه به خوبی در حال فعالیت است.

شریعتی عنوان کرد: شرکت کشت و صنعت در گذشته با اعتصابات زیاد و معوقه های حقوقی و مالی روبرو بود، ولی اکنون مشکلات مرتفع شده و سطح زیر کشت و تولید شکر افزایش یافته است.

وی در خصوص  برنامه ریزی های صورت گرفته برای دوگانه کردن کاربرد کارخانه، تصریح کرد: مجوزهای تولید چغندر و نیشکر و صنایع جانبی و الکل سازی مراحل پایانی را طی می‌کند و برای ام دی اف مجوزهایی صادر شده و در حال تکمیل است.

استاندار خوزستان افزود: نوسازی شرکت به طور کامل در طول این ۳ سال  انجام شده، از جمله بخش انرژی، آسیاب ها، همچنین اتوماتیک شده به نحوی که امکان بررسی کردن و نظارت جدی برای آنها وجود دارد.

شریعتی تصریح کرد: بخش‌هایی در شرکت وجود داشته که امکان انفجار در آنها محتمل بوده است، ولی در طول این ۳ سال با برنامه ریزی های انجام شده و نوسازی کاملی که انجام گرفته، این موانع برطرف شده است.

استاندار خوزستان ضمن برشمردن اهمیت برنامه ریزی صحیح در کارها بیان کرد: در حالیکه امسال با خشکسالی جدی مواجه بودند و موقعیت جغرافیایی که دارند، با برنامه ریزی های درست،  کمترین کاهش تولید را داشته اند.

شریعتی در پایان بیان کرد: از آنجا که کارخانه کشت و صنعت کارون یکی از نمونه های  اقتصاد مقاومتی است که اقتصاد درون زا  و برون گراست و می‌تواند صادرات نیز داشته و تولیداتش نیز کاملا  وابسته به داخل باشد، در جمعشان حضور پیدا کردیم تا برخی مشکلاتشان را مرتفع کرده تا به خوبی به کار خود ادامه دهد/ایلنا

PicsArt_11-25-07.48.40

PicsArt_11-25-07.39.31

PicsArt_11-25-07.36.29

 

مطالب پیشنهادی